vineri, februarie 27, 2009

De inceput in incercarea de a scrie un blog

Te invita tot internetul sa te apuci . Am incercat si eu dar pana acum m-am izbit de un zid care se chiama "lipsa subiect+inspiratie" .Fiind de deformatie profesionala inginer, nu am reusit sa creez doua fraze bune una dupa alta. Asadar am sa scriu aici despre intreprinderile mele in lumea ingineriei (poate gasesc pe undeva definitia data de Aristotel pentru ingineri -ie) . Am sa scriu despre cum am inceput (si inca nu am terminat) sa fac o masina cu comanda numerica,din dorinta de a face bani cu dansa si din dorinta arzatoare de a arata ca se poate face asa ceva fara sa rupi buzunarul.
Cam atat !
Mai trebuie sa ma organizez in privinta pozelor(am vrut sa scriu fotografii dar mi-am adus aminte ca pentru a face fotografii trebuie sa fii fotograf) .Am sa pun si desenele de care m-am ajutat si am sa fac si o lista de preturi cu locurile de unde pot fi cumparate cele de trebuinta.